
Преди още Мустафа да се събуди буквално, в него вътре се е „събудило” желанието, нуждата водеща във връзката между мъжа и жената да е любовта, чувството. Това е новото. Това е проблем на поколението.
Мъжът, притежаващ в старата култура тялото на жената, сега иска да общува с нея през сърцето. Това е свързано с промени в разбирането на жената – нейното място, нужди, права, промени в брачния модел.
Зародишът на промяната е нуждата от споделена любов; това е новото на историческата сцена, затова любовта на Мустафа е хиперболизирана.
Мустафа има неизчерпаемо количество любов, която прилича на събудено праисторическо животно – мощно и жизнено, но незнаещо какво да прави с нея. Грешен обект, грешни представи за обекта, който междувременно също е в промяна, грешни методи и голямо страдание.
Когато се домогва до Нарин, Мустафа прилича на слон в стъкларски магазин. Опит. Грешка. И пак опит...И накрая неговото неизчерпаемо чувство е опитомено. Важното е, че той има способност да обича и е верен. Другото се научава, колкото и да боли.
Особено в края на филма Мустафа, Нарин и Асие трябва да бъдат разбирани много повече като символични образи – представители на поколението, отколкото като отделни герои.
Ваня - от форума на бг-мама
Before Mustafa wake up literally inside it has "awakened" willingness, need to lead in the relationship between man and woman is to love the feeling. This is new. This is a problem of the generation.
The man holding the old culture, a woman's body, now wants to communicate with her through the heart. This is associated with changes in the understanding of a woman - her place, needs, rights, changes in marital model.
Embryo of change is the need for a shared love, this is the new stage of history, so the love of Mustafa exaggerating. Mustafa has inexhaustible amount of love that looks like a prehistoric beast awakened - a powerful and vital, but do not know what to do with it. Wrong site, wrong ideas about the object that is also in the meantime change the wrong methods and great suffering.
When aspires to Naryn, Mustafa resembles an elephant in a china shop. Experience. Error. And again ... And finally gained his inexhaustible sense is tamed. The important thing is that he has the ability to love and be faithful. Another learned as hurt.
Especially at the end of the film Mustafa, Naryn and Asiyih should be understood more as symbolic images - representatives of the generation rather than individual characters.
Пожелавам ви неизчерпаеми количества любов!

Я желаю вам бесконечное количество любви!
